Sug efter att komma igång !

Jag har ett djävulsk sug efter att komma igång med lång promenader & lite träning , bli kvitt gravidkilona & gärna lite till så jag kommer ner till den vikten jag vill & var 4 kg ifrån innan graviditeten !

Men vädret är bajs & det är inte så lockande att gå i regnet direkt ;)
Men tänkte att från & med imorgon ska jag börja äta som jag gjorde när jag gick ner sist , proteinrikt & få kolhydrater & lagom med nyttigt fett såklart ;)
Jag vägrar att se ut såhär & lata mig innan jag tar tag i det faktiskt så lika bra att köra igång direkt & förmodligen kommer det göra stor skillnad på vågen bara att ändra kosten med tanke på att jag just nu äter massa skit på kvällarna .

Jaja , det är bara att ta sig i kragen & faktiskt göra en ansträngning så går jag ner & det vet jag så väl men det är lätt att slöa & äta fel .
Men mitt mål är att ha gått ner det jag vill till sommaren iallfall :)

Bild från i sommras & 4 kg kvar till målet .









Postat av: Melinda

Det fixar du nog lätt! :)

2012-04-10 @ 18:53:26

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?