Tisdag

Var lagom seg i morse men det börjar ordna upp sig nu .
Mamma har varit här på kaffe & tjöt , trevligt som alltid <3

Jag tänkte hoppa in i en dusch så man liknar en normal människa & inte håret åt 20 olika håll & mascara rester under ögonen .
Inte så charmerande direkt .
Tur man inte är ute bland folk för då hade dom nog trott att det är ett troll som är ute på äventyr haha.

Tänkte baka lite bullar eller muffins ?
Ska se vad mina små hjälpredor tycker .
Dom tycker det är väldigt kul att baka & ha sig men äta det är inte lika kul att äta det utan det smulas mest men det kanske man ska vara glad för ;)

I eftermiddag blir det ett BVC besök & vägning för Vilde :)
Ska bli roligt att se hur mycket han gått upp nu , men en del tror jag faktiskt för nu har vi höjt hans mat lite så han borde väl fläskat på sig lite tycker jag .

Imorgon ska vi till allergi läkaren med honom , vi började med Mjölkfri ersättning förra veckan & han blev genast bättre i magen & inte missnöjd på det sättet han var .
Vi såg samma tecken som Kelian visade som liten , men nu har man mer kött på benen & vet hur man ska tackla problemet & det blev ju bra så imorgon är det recept som ska fixas .
Är samma läkare vi hade till Kelian & det känns väldigt bra för han är toppen :)













Postat av: ENDENISE - a mama's story

sv: tack för din kommentar ♥ kram

2012-04-17 @ 18:23:01
URL: http://endenise.se
Postat av: Anonym

vill du ha nya sexiga underkläder? nytt skal till din mobil eller något annat skoj, kika in hos mig ^^, KRAM

http://saandriiiee.blogg.se/category/tavlingar.html

2012-04-17 @ 18:35:31

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?