Så var snart ännu en dag över.

Inatt vaknade min kära dotter vid 3 tiden av sin envisa hosta , då sa hon till mig att hon var jätteförkyld & skulle inte sova mer för hon hostade ju så mycket ;)
Och varje gång jag höll på att slockna igen så började hon diskutera allt mellan himmel & jord innan hon själv somnade haha . 

I morse bar det iväg till förlossningen för min tredje venofer behandling , alltid är det något som konstrat.
Första gången så fick dom sticka 3 gånger innan dom få ett bra kärl , det är något jag har väldigt få av !
Andra gången ville inte maskinen fungera som den skulle & idag så fick det stickas två gånger för mina skit kärl .
Aja , nu återstår det 2 st innan proverna ska tas om & så får vi se om det behövs fler.
Som det är nu känner jag inte mig något piggare men hoppas det ändå räcker med dessa 5 gångerna.

Annars så har det inte hänt mycket idag , vi har ritat lite, lekt en del & så har vi städat i barnens lekrum . 
ätit & barnen fick sig ett bad innan läggags .
Kelian har tjat om att duscha hela dagen idag haha , han hade kunnat bo i badkaret om han fick ;)

Just nu sitter jag & kollar på mästerkockarna i lugnet , det regnar & blåser om bara den ute &
det är mindre roligt för jag avskyr verkligen sånt väder så jag hoppar i säng tidigt idag tror jag !










Postat av: Emilia Johansson

Hej, jag skulle vilja komma i kontakt med dig men kan inte hitta någon mailadress, så jag testar att skriva här istället så kanske du kan maila till mig? Mvh, Emilia

2012-02-23 @ 16:01:51

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?