Vilda Vilde i magen .

Jag har inte skrivit många inlägg om graviditeten alls denna gången .
Var på tillväxt ultraljud nyligen & han växer precis som han ska & han lever verkligen rövare därinne så man får ju enormt ont mellan varven för han gillar att trycka emot revben & höftben samtidigt haha .

Börjat då venofer infusioner också ( järndropp) pga allt för låga värden på depåerna .
Har 3 behandlingar kvar innan proverna ska tas om & ev blir det fler men får väl hoppas det räcker med dessa 5 !

Det närmar sig med stormsteg , 47 dagar kvar till BF & jag har knappt hunnit med .
Ser fram emot det lilla trollet & få se vad det är för en liten person som ligger därinne & gror ;)

Ängla ser fram emot att Vilde ska komma , hon ska trösta honom om han är ledsen , byta hans blöjor men dock inga bajsblöjor för det är ju äckligt så dom får tydligen jag ta hand om ;)
Tror det kommer gå suveränt faktiskt !
Kelian pussar & klappar magen & det ska bli kul och se hur han reagerar på att det kommer en liten bebis .

Tänk snart är man trebarnsmamma , helt galet haha .

 










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?