Ibland blir det inte riktigt som planerat

Idag började dagen med att man sovit enormt dåligt , Ängla ville absolut inte till dagis idag så hon fick vara hemma.

Efter ha ätit lite frukost & fixat till oss begav vi oss till svärmor , Danne hjälpte till med lite grejer & så blev det kaffe i solen & barnen härjade tillslut med grannpojken :)

Efter det blev det ut till Lager 157 , köpte bl.a. en långklänning till mig själv & sen körde älsk ut mig till syster & sen blev det ut till Väla för fika & tjöt & lite shopping ;)
Fick med mig två klänningar , två par leggings & två par skor , dom hade något klubberbjudande så man fick ett par gratis , inte helt fel ;)

Kom hem & så blev det lägga kidsen & nu ska jag hoppa in i en dusch & natta mig själv haha

Eftersom jag var så slö i morse eftersom nattens sömn var riktigt dålig & allt annat som gjort idag så blev det ingen träning .
Snacka om ångest , borde en smäll på fingrarna & ha någon som skriker mig i örat faktiskt ;)

Men men , imorgon är det nya tag & nya möjligheter .
Ska träna om jag så ska gå dit mitt i natten för jag kan ju inte skylla på att det är stängt för det är öppet dygnet runt ;)

Lärt mig att det finns inget som heter " jag har inte tid " det handlar om att TA sig tiden helt enkelt .
Och det gjorde jag inte idag tyvärr men det får jag ju må dåligt av nu .










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?