SÖKES : Någon som kan kasta lite grus i ögonen på mig !

Jag har legat här i sängen & försökt somna i evighet men icke , är fruktansvärt trött MEN kan ändå inte somna .
Man blir sådär lagom irriterad på hur kroppen fungerar , ska det verkligen krävas mediciner för jag ska få en god natts sömn ?!

Jag behöver sova & måste sova så vad gör man ?

• Springer in i en vägg , hoppas på att man tuppar av ?

• Tar ett slagträ & slår sig själv i huvudet & hoppas på samma resultat som det förstnämnda ?

• Eller så får man ligga här & vara vaken & hoppas John Blund kan komma
& kasta sitt jäkla mirakelpulver på mig så jag får sova lite !

Gnällkärringen har talat ungefär , bortse från detta otroligt onödiga inlägget , jag är som nämt trött & frustrerad & nu något smått uttråkad eftersom jag är den enda som är vaken här hemma
& inget roligt på tv & inget roligt i telefonen heller .
Jippi !!!










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?