13 åringar med noll verklighets uppfattning ?

Satt & läste på aftonbladet , läste en artikel om 13 åringar som klär av sig så pass att de uppmanas
att klä på sig eller lämna stället.
När frågan varför ställdes kom svaret :

"- För att det är fint. Och för att man får killar. Vi kommer ju hit för att strula."

Ursäkta men vem f-n släpper ut sin 13 åriga dotter i små hotpants & en överdel som visar allt ?
Sen kan jag sätta mycket på att när de blir äldre låter det " Killar ser oss som sexobjekt ", konstigt ?
Förstår mig inte på att dom ens kommer in på ställerna eller ens utsläppa ur hemmet?
När jag var 13 år fick iallfall inte jag springa runt & leka porrskådis för mina föräldrar,
hade inte heller någon tanke på det heller, jag ville och vill ha respekt .
Visst om man är lite äldre & finner avklätt som sin personlighet som Angiie som man kan följa på
metrobloggen, hon står för det & visar stolthet i det hela.
Men vad fan vet man när man är 13 år ?
Vilka risker medför det inte när man springer runt så .
Fine, det är deras liv , men samtidigt undrar man ju hur lite uppmärksamhet dom får
när dom är påklädda med stil eftersom de måste kasta av sig kläderna för att killarna ska flockas
i den ålder? Sen undrar jag återigen varför inte föräldrarna griper in.

Nej , på "min tid" som det så fint heter ( låter som en gammal kärring jag vet ) var det iallfall annorlunda,
då fick vi uppmärksamhet utan att fläka upp oss som köttbitar.
Man kan se riktigt het ut med kläder på & sen om man har lite personlighet så blir man automatiskt
sexigare , hur kul är det när någon tar fantasin från en ?
Tror nog att de flesta killar vill ha lite att leka med än att se allt .
Jag är sådan iallfall , hellre leka med tanken än att få allt serverat på ett fat direkt.
image5









Postat av: Lisa

NAH, man ska inte klä av sig! Helt jävla sjukt för fan.. Btw.. Vart gjorde du skrocktestet? :D Har ni namn?

2008-04-22 @ 19:47:03
URL: http://lising.blogg.se

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?