Äntligen !

Igår köpte vi ny bil , så nu kan jag skratta mig lycklig & ge den avskyvärda fiestan fingret & en spark,
för den ska till skorten , mohaha.
Var lite sött för killen som sålde var det nog första gången för , han hade noll koll ungefär.
Men nu så kan man åka bil utan att få ryck varje gång !
Nu kan man även åka upp till Z utan problem med att lilla bilen inte pallar trycket .
Hade kunnat betala för att se fiestan mosas faktiskt , så mycket hatade jag den ;)

Idag har jag varit ute med Sina på en lång runda, släppt henne & så fick hon leka
med en annan hund som blev lite trött på Sina´s energi ( hunden var liiite äldre ).
Men det var kul iallfall , sen gick vi & träna lite lydnad också nartuligtvis.

Ska se om jag pluggar de sista uppgifterna, känns som det kvittar om jag gör det nu eller om 3 veckor,
får inte betyget försen i Juni ändå eftersom allt ska rättas .
Får se om jag går ner & hämtar mina byxor , beställt 1 eller 2 par mammajeans
eftersom jag inte kan använda mina snart , de sitter jävligt obekvämt ,
dessa är lite bekvämmare kan jag tänka mig .´

Jaja !
image5









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?