En lång & halv hektisk dag på jobbet.

Yes, imorse ville jag bara slå sönder väckarklockan som ringde 5.30 .
Efter en stund hoppa jag ur sängen & fixa till frukost & väckte älsk.
Käkade & fixa till mig & gick till jobbet, började ju 6.45 idag.
Stack hem på lunchen jag hade på en halv timma & gick ut med Sina.
Hon flög ju bokstavligt talat på mig som en dåre innan jag fått upp dörren knappt.
Sen har det varit full rulle i omgångar .
Men jag älskar det, trivs så fruktansvärt bra !

Nu ska jag ta lite att äta & sen lägga mig en stund , behövs !
Sen blir det jobb imorgon , men kväll så ;)









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?