Fredag idag.

Gick upp vid 7 i morse, käka frukost med Älsk & Donny , sen blev det lägga sig igen ,
var övertrött eftersom jag vaknar 500 gånger om natten & 250 gånger av dom måste jag gå på toa .
Häärligt värre ju ?!
Ja, idag mår jag samma som alltid , skit illamåendet håller i sig.
Nu sitter jag & lyssnar på Ken Ring - Kelian , lägger in ett klipp , för den är så fin :)

Ska städa Linn´s rum snart, hon kommer idag & där ser ut som satan .
Sen blir det full rulle hela helgen , vi ska lämna Donny , sen blir det väl lugnt ikväll ,
imorgon blir det dans för Linn , käka middag hos älsk farmor , söndag ska min lillebrör
ha kalas på busfabriken , så dit ska vi sen hem till päronen & käka tårta.

Så ser våran helg ut , hoppas jag kan hoppa runt inne på busfabriken ,
skitkul där , var där i sommras med svärmor, Linn & Donny , det var riktigt skoj,
rena träningspasset :)

Nu ska jag fixa lite glass så jag kan må hyfsat en halvtimma .





 

image5









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?