Hej !

Svärmor har precis gått , var här på lite kaffe & tjöt.
Haha choklad fick man också :D
Ska nog ta mig lite glass mot detta hemska illamående,
har troligtvis fått foglossning också , precis som det inte räckte med allt annat ?

Igår blev det inga inlägg , men jag & älsk var iväg hela dagen & fixa saker ,
sen åkte vi hem till mina föräldrar & länsa dom på mat , jag är ju ständigt hungrig haha,
så käka vi på väla, grafitti, gottans !

Idag ska jag inte göra så mycket , mår hemskt så jag får inta sängen snart igen & försöka
tänka bort skiten, är så fruktansvärt trött på detta !
Sen ska vi ha Donny inatt , svärmor jobbar & svärfar är påväg till Tyskland så då rycker vi in ;)

Har absolut inget kul att skriva, mest less på allt idag haha , så kan det vara.
Hormoner , hormoner , älskar vi inte dom ?









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?