Så var ännu en helg över !

Ja, i Fredags hände det ju inte mycket, somnade som en gris efter att jag kommit hem efter jobbet.
Sen låg vi mest & glodde på tv & jag somnade redan vid 10 tiden.
I går stack vi til Johan & Carro vid 12 tiden & var där hela dagen , blev lite kebab,
killarna fixa med duschväggar & sen hitta carro ett nitendo wii så det åkte vi & hämta.
Sen blev det lite cabbe & glass :)
Kom hem vid 7 så kom Dennis med Sina som han snällt haft hela dagen !
Sen börja vi städa lite & jag skulle på disken vilket resulterade med ett fett jävla skärsår
på sidan av handen , tror det sitter glasbitar kvar i såret men det gör lite för ont för att
gräva i idag , men vi får väl se .
Sen vaknade jag vid 3 i natt pigg & vaken haha, hur fan det gick till vet jag inte.
Men fick äta lite godis & sen somnade jag om .

Idag har vi bara latat oss i sängen , varit på Ikea & ätit köttbullar med Johan ;)
Sen kika vi in på Jula som öppnade nyligen i Hyllinge.
Så hamnade vi framför datorerna.
Min älskling letar efter nya fälgar till bilen men han har inte förstått 
att jag ska ha en hundvalp innan han får köpa något mer till bilen mohaha,
det är vår överrenskommelse , samt att han inte får byta bil försen i SEPTEMBER , 
om inte bilen går helt sönder vill säga.
Jag kan förhandla jag också ;)
Hade jag inte varit en sådan katthatare hade jag köpt en liten kise men jag kan fan inte med
katter mer än en stund hos andra, då är det supersöta & speciellt kattungar,
men de hårar & ja gud vet allt . 
Men så är jag rått & hund människa helt enkelt & Sina hade mått bra av en kompis
i sin egna storlek . 
Så en liten amstaff valp hade inte varit fel .

Ja Nemi´s tumör bara växer men jag har sagt att så länge hon inte lider av det
avlivas hon inte , jag fick panik när jag fick se henne en dag & tyckte att hon inte kunde röra sig
en kväll , då var jag på väg att blanda ihop något skit för att hon skulle få somna,
men tack & lov var älsk hemma så han visa ju att hon hade ju precis vaknat & hon var full av fart.
Men det gör ont i hjärtat av att se denna stora knöl men hon är samma goa tös trots allt .
Så länge hennes livskvalitet inte minskas får hon leva.
Hamstern är inte längre hamster utan mer en råtthamster som klättrar & tar efter Nemi.
Ligger uppe i en sovpåse & ja, hur många hamstrar sover ovanför mark?
Inget jag hört om förr iallfall ;P

Aja, blev lite mycket snack om tråksaker men iallfall.
Kan stolt berätta att i torsdags när jag jobbade rökte jag inte en enda gång under de 8 timmarna
jag jobbade :D 

image5








Postat av: toneth

Hejsan läste att du ville ha en amstaff valp, min grannes amstaff ska ha valpar om 2 veckor om du är intresserad! :)

2008-04-27 @ 23:40:25

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?