Snart dags för Donkan .

Älsk är på väg hem nu , sen ska vi käka på Mcdonkan ( har fått rejäl dille på det ).
Sen vidare till Johan & tjöta med honom .
Ikväll blir det ju solning också , fått färg i huvudet idag också efter en stund i solen.
Fick dock gå in för jag höll på att bli överhettad .
Har legat & läst ett tag & vilat lite, ryggen höll på att gå åt helvete
när jag lyfte upp tvätten som var kvar.
Nej nu ska jag inta balkongen & solen tills älsk kommer hem :)

Haha, förresten gjorde jag ett skrock-test om vad jag har i magen , FLICKA blev det,
även enligt FL´s uträkning även de skoj grej , FLICKA.
Så jag ska nog överbevisa alla runt om , eftersom jag är den enda som tror
det blir en liten tös ;)

image5








Postat av: w w w . l a d y s o u l . s e

Mitt stämde iaf ;)

2008-04-21 @ 23:58:24
URL: http://ladysoul.se

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?