Torsdag !

Igår blev det inget pyssla om mig själv, ska ta det idag istället tänkte jag.
Får se om jag badar mitt lilla monster till hund också , sen om jag ska ge mig på hennes klor själv är ju
frågan eftersom hon är omöjlig att få lugn just vid kloklippning.

Har varit ute på promenad med henne precis, sen fick hon springa lite fritt också .
Sen kom en med en liten ettrig sak så då var det förstört.
Sina är inte glad för små näbbiga hundar som studsar upp sig ,
hon vill ju gärna sätta dom på plats .

Ska hämta ut mina byxor idag också , hoppas bara dom passar & inte är för stora
eller något sådant så jag kan ha något av dom imorgon när jag ska jobba.
Lite jobbigt , ska upp kl.6 imorgon & infinna mig på jobbet 6.45 haha.
Men det ska nog gå ändå tror jag .
Kommer dock kännas lite att jobba till 15.30 , har ju inte jobbat något sedan i sommras.
Men sen när jag börjar på mitt schema på torsdag har jag de flesta mellan 7-12 ungefär.

Vill sola idag också faktiskt , hade varit så jävla gott & bli lite brunare ,
känner mig inte alls lika grådaskig & tråkig längre sedan jag fick färg på
min förr vita kropp ;)
Haha , har jag börjat med att sola ska det fortsättas !


Dessa byxorna beställde jag :)

image5









Postat av: M

Varifrån beställde du?
Dom var skit snygga.

2008-04-24 @ 13:08:53

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?