Äntligen fredag !

Igår var allt annat än en bra dag , kräktes & hade mig som en tok,
förmodligen spelar värmen in väldigt mycket , men tillslut kunde jag äta & behålla det.
Sen kom älsk hem lite efter 7 , med ca 7 kg nektariner haha.
Jag är rena nektarin-missbrukaren & då är det ju perfekt att han jobbar på
ett frukt - och gröntföretag & kan handla billigt.
Sen varje fredag kommer han med en låda men lite allt möjligt i :)
Jaja, sen åkte vi & handla lite , sen tog vi det bara lugnt framför televinken .

Gick upp vid 8 tiden idag , traska ut med Sina & fått i mig lite frukost,
men det är tveksamt om det får stanna kvar, mår illa som tusan igen.
Varför har tabletterna börjat svika ?!
Idag ska jag städa lite , eftersom jag tillbringade hela dagen i sängen igår så
blev det inget gjort här hemma.
Sen när Älsk kommer hem blir det sticka ut till svärmors pojkvän & grilla.
Blir nog trevligt , Sina kan också hänga med så det är ju skönt ,
slippa stressa för hon inte ska vara själv för länge.









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?