Att pyssla om sig själv.

Idag ska jag ha en sån dag då jag bara ska pyssla om mig själv .
Passande eftersom regnet öser ner , så slipper man få nippran över att lata sig i fint väder.
Jag ska ta mig ett varmt & långt bad , peela bort all död hud , plocka ögonbrynen & bara MYSA.
Ev. fixar jag naglarna också , alltså gör gelenaglar på mig om jag orkar men
jag tvivlar på att ryggen vill sammarbeta.
Men först ska jag faktiskt se taekwondon kl.12 .
Sen blir det helrenovering av mig själv.
Sen smart som jag var kollade jag in på jobbgrejen , skulle se om sjukskrivningen godkänts nu
eller hur man ska säga , fick mig en trevlig överraskning .
Lönen var det dubbla mot vad jag räknat med , dom hade ju inte räknat med sjukersättningen innan.
Haha , känns som man har fått lite tur på sin sida numera.
Ängla har kalas i magen nu också , hon fick lite fnatt när musik sattes igång :)
Sen upptäckte jag något jävligt irriterande , fått en minibristning , syns dock inte men iallfall,
där jag hade navelpiercingen , skulle nog tagit ur den lite tidigare men tack & lov
sitter den lilla hemska saken i en ärrbildning :)
Haft tur trots en stor mage att inte fått några alls där annars.
Har bara på sidfläsket men det är gamla som syns mer nu .
Blääääääääääääääääää.
Men orka bry sig egentligen  ,så länge inte hela magen blir full för då får jag ju
heltatuera mig haha .









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?