Bloggen fungerar inte som den ska ...

Nej , skrev inlägg igår kväll , blev inte postat,  samma sak hände med ett inlägg jag skrev
för en stund sedan , halva försvann & jag orkar inte skriva om det,
får väl tas en annan dag , var lite om idiotiska barnmorskor & vikt mm.
Jag är så otroligt uttråkad & saknar jobbet så enormt mycket.
Eftersom jag trivdes så bra så blir det väl så .
Tycker klockan kan gå lite snabbare tills Älsk kommer hem
så man får lite sällskap sen ska vi ju iväg & det är något att se fram emot.
Får väl börja städa snart , egentligen hade ju Danne tänk göra det i helgen,
men det kryper i kroppen på mig så jag gör faktiskt det ;)
Men sen är ju foglossingen ett hevlete att ha att göra med,
efter en stund kvider jag ju nästan av hur ont det gör men just nu
orkar jag inte bry mig , det är bara att bita ihop för det spelar ju ingen roll
för ont har jag ju hela tiden .
Nej usch ,låt dessa veckorna gå snabbt så jag slipper vara gravid.
Oj just det, glömde berätta att jag för FÖRSTA gången drömt om förlossningen & lillan.
Dock var hon en superbebis som snackade & kunde gå när man höll henne i händerna
efter en dag , haha , rätt kul faktiskt :P
Men hon var faktiskt mörkhårig , men vi får väl se .
Hennes syskon är ju ljusa efter sin pappa, får Ängla efter mig vore det lite komiskt ;)
Sen har jag även upptäckt en rolig sak , hon reagerar ta mig fan när Danne pratar med henne,
men inte när jag försöker , kan ju säga att jag känner mig hel dum när jag pratar med min mage ,
känns lite knepigt trots att det är nartuligt , men icke , när papps pratar blir det liv på henne.
"fostret kan känna igen både mamman och eventuellt pappans röst."
I vårt fall är det tvärtom ?!








Postat av: Nina

Jobbigt med foglossningar, jag hade också massa sånt. :(

Men det är värt det när man äntligen ska föda. :)

2008-08-01 @ 23:06:00
URL: http://ninawikizz.blogg.se/
Postat av: Natta

idiotisk barnmorska ;>? Nu blev jag nyfiken ^^

2008-08-02 @ 11:20:30
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/
Postat av: Natta

idiotisk barnmorska ;>? Nu blev jag nyfiken ^^

2008-08-02 @ 11:20:32
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/
Postat av: anna

grattis till den lilla i magen!

2008-08-02 @ 17:32:34
URL: http://storasyrran.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?