Illamående , jo visst !

Sovit underbart inatt , vaknade av älsk väckarklocka & fick hoppa ur sängen
för att lätta på blåsan haha.
Sen var det bara att krypa ner i en varm säng igen :)
Halvsov & slötittade på tv fram till kl. 10 sen fick jag ge mig kände jag,
mös lite med en trött vovve , satte på kaffe & gick ut med henne .
Käkat frukost & glott på tv en stund nu , kände hur illamående jag var
& visste inte om jag tagit min tablett ?!
Men så snöt jag mig & fick svaret på den frågan för jag var på väg att spy ,
så nu har jag precis fått ta en tablett jävel så illamåendet borde väl gå ner lite iallfall.
Jag lär mig aldrig , MAN ska inte ta kaffe & skölja ner med , speciellt inte apvarmt kaffe .
Sen har jag börjat få mycket sammandragningar igen ,
sen menssmärtor nästan , kan inget gå smärtfritt & susa förbi obemärkt?
Men sen har man vant sig vid denna skitgravidteten , kan väl hoppas att nästa blir något bättre.
Tänk att det kommer något fint ur detta helvetet , mitt lilla monster <3


Idag ska jag inte göra annat än att vara en latmask .
Igår blev det en hel del ansträngningar så det har satt sig ordentligt känner jag.
Så det är nog bäst att dra ner ordentligt på tempot idag.
Lilla monstret har paaartey i magen som alltid , hon har väl lite kärlek
till att misshandla mina revben & höftben kan jag tala om .
Sen om jag ligger på sidan börjar hon kicka loss , lägger man mig sedan på rygg
så blir det lugnt i magen igen  .
89 dagar kvar , det är faktiskt inte så måånga dagar när man tänker efter:P









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?