Jag kan faktiskt också ha tur .

Igår kom vi fram till att det var lika bra att kasta ut voljärburen på blocket,
imorse hade det inte kommit något mail eller så, men trodde inte det skulle bli så lätt
eftersom det inte funnits annonser på icke-hemma byggda voljärer på länge.
Men jodå , i förmiddags ringde det en som ska hämta den på Lördag.
Super bra ju :)
Blir vi av med skiten & tjänar en liten hacka på den också .
Båda vinner enormt på det eftersom priset vi satt är överdrivet billigt för en sådan bur,
men samtidigt hade den bara stått & tagit plats om vi behållt den .
Så på fredag vet jag mer , köparen bodde en bra bit ifrån oss & med jobb blir det inte lätt mitt i veckan.

Annars har jag legat i sängen hela dagen , knappt kunnat gå för ena höften gör ont som tusan,
känner man sig invalid eller vad?
Nästan haft dåligt samvete för det, men hade ju inget jag skulle göra idag ändå ,
så det är ju lugnt.
Snart slutar min käraste också , får se vad vi slänger ihop till käk, sugen på varma mackor bara ,
får väl se om han nappar på den iden ;)
Lilla monstret är lugn nu för första gången idag , varit en jäkla liv på henne därinne.
Men det är kul att kolla på magen när hon får lite fnatt .








Postat av: LAACY

njaaa, problemet är att hon tycker hon gör de .. nemen snart kmr jag också säga upp kontakten, såfort hon har fått alla sina pengar. Hoppas bara hon inser en dag när hon är ensam och olycklig vad hon har gått miste om ..

Tack så mycke för din kommentar <3

2008-08-12 @ 02:30:48
URL: http://mami89.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?