Konstig bebisdröm ..

Glömde ju berätta om min något konstiga bebisdröm.
Jag födde hemma hos min svärmor , inga konstigheter med det inte ,
sen kom älsk & hälsa på sin lilla tjej , även en av svågrarna kom.
Sen efter ett par timmar kom jag ju på moderkakan kanske ska ut ? :P
Man har ju läst att den måste ut inom en viss tid efter barnet ,
men inte i mitt fall , så vi tänkte att vi får väl åka till sjukhuset iallfall ?!
Men i sängen låg den jävlen & helt plöstligt kommer en stor larv aktig sak , blå till&med.
Den kröp in i m.kakan haha , vi skulle ju kasta den ...
Massa sånna konstiga saker hände helt enkelt , men ett sjukhusbesök var dock inte
inom synhåll utan vi fixa allt själva, hur normalt låter nu det haha.









Postat av: Junitjej

Din blogg är kanonsnygg!

2008-08-08 @ 10:20:40
URL: http://junitjejen.se
Postat av: Sojung

vilken söt blogg!

2008-08-08 @ 10:37:22
URL: http://sojung.blogg.se/
Postat av: Natta

jag drömde att jag hade en dragkedja på magen och kunde kolla in till alexander. Sen engång drömde jag att jag hade en hamster i magen. Det värsta var när jag drömde att jag var med barn och vaknade upp och tänkte "jaha det var bara en dröm" och så kändes det sådär jätte verkligt så jag började gråta för jag inte var med barn. Sen kände jag på magen ja men jävlar, jag var ju med barn ;P

2008-08-11 @ 01:56:18
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?