Måttligt trött ...

Idag har jag bara tvättat & sovit faktiskt ,
somnade på soffan som tur var hade jag ställt larm så tvätten inte skulle glömmas.
Allt hann bli tvättat & torrt så det är finemang.
Sen kanske älsk slutar tidigare idag , eller som det heter går hem på beting eller något sådant ;)
Är helt slut i huvudet , beror på tabletten men iallfall .
Huvudvärk har jag med men det beror på brist på kaffedrickande , får sätta igång en kanna snart.
Sen fick man en trevlig överraskning med lite klirr i kassan , inget man räknat med
så det var perfekt , man säger ju inte nej till pengar .
Har världens hårdaste mage just nu , för lillan trycker sig utåt , vill säga
att trycket på magen ökar rätt rejält ;)
Nej får slänga mig på soffan nu , kan inte sitta upp :P








Postat av: Anonym

Helt okej här.. Lite omtumlad. Men, men.. :) Vart hittade du sidan om namnen? :D

2008-08-15 @ 21:57:30
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?