Morgon !

Blev inte så mycket bloggande igår , låg pall i sängen & hade så
fruktansvärt ont i magen , så jag kunde knappt gå eller sitta upp.
Efter lite övertygelse fick jag ju återigen ringa in till sjukan eftersom det inte kan
hålla på såhär , det kan inte vara normalt att ha såhär ont.
Igår pratade jag med en lite normalare människa iallfall & fick tid till
en läkare på spec.mödravården imorgon .
Morsan ska med eftersom Danne inte kan ta ledigt.
Ganska bra eftersom hon är en jävel på att få sin vilja fram precis som jag,
hon kommer inte gå därifrån utan ett svar på vad det är som spökar.
Först ville dom få till det att det var urinvägsinfektion vilket det inte var,
urinodligen visade inte heller något så igår hette det att det var min foglossning,
eftersom hon läste att läkaren skrivit att jag hade kraftig foglossning,
men samtidigt så köper jag inte riktigt det eftersom hon var lite speciell,
hon fråga om panodil hjälpte vilket det inte gör, då säger idioten att jag ska ta en panodil ?!
VARFÖR trycka i sig tabletter som inte hjälper?
Blir inte klok på någonting längre , får väl gå den sista tiden med apont överallt
& hoppas allt är som det ska?
Ångrar som fan att jag inte åkte upp till förlossningen första gången för en kontroll,
men imorgon får jag nog en kontroll så vi får se vad som sägs.
Kan nog klämma in om andra kräktabletter eftersom jag inte har många kvar &
det inte går att få tag i .
Jaja , igår fick vi köra in sväris till HBG när hon skulle till båten ,eftersom tåget var försenat,
alla satt hel nervösa eftersom det var ett oväder som inte var att leka med .
Men hem kom vi iallfall , så skulle jag ut med Sina när vi kom hem ,
jomenvisst det var hon inte lika med på eftersom hon sprang till porten direkt igen.
Idag regnar det inte vilket är skönt det :)
Precis tryckt i mig lite frukost & kaffe , får se vad jag ska göra idag,
troligen ingenting eftersom det onda ställer sig i vägen , men ska försöka städa lite.
Annnars blir det bara slöa framför tvn & datorn .
Vi hörs senare !









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?