Nu är jag på G igen.

Jag har inte haft lust eller tid att blogga i helgen .
Får väl skriva lite vad som hänt för min del ..

I fredags grillade vi hos svärmors pojkvän , hade supertrevligt & mysigt.

Kom hem vid halv 1 & stupa i sängen.

I lördags tog jag & älsk bara det lugnt , hade det allmänt gott :)
Nemi gick bort , konstigt nog hände det när både jag & Danne satt &
klappade henne , så vips så somnade hon in .

I går tillbringande vi hela dagen i sängen kan man säga,
bakade scones till frukost & sådär.

Jag, älsk & Sina hade en riktigt lat dag med massa mys .

Kollade på film & så , längesedan man hade en sådan latdag.

Idag gick jag faktiskt upp vid halv 11 ungefär,

vaknat ett par gånger men lyckats somna om .
Skönt att få sova längre än vanligt iallfall.
Dock spöregnar det så det var inte lika skönt att gå ut med Sina,
men hon är inte glad för regn hon utan hon gör det hon ska sen rusar hon hem :P
Idag ska jag ev. städa , om jag orkar vill säga haha.
Skulle ju blivit gjort i helgen men så var inte fallet , roligare att lata oss.
Vi får se vad dagen har att erbjuda !










Postat av: Emma/knasliisa

Vem va nemi???

2008-08-04 @ 11:56:49
URL: http://emmavberg.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?