Så var man uppe igen ..

Jag har dock varit vaken sedan lite över åtta, kunde inte somna
om när älsk gick till jobbet, legat & dragit mig i sängen & kikat på tv.
Fick dra ut Sina & sen käka frukost , nu har hon återgått till sängen ,
som alltid  , innan 12 är den hunden rent död faktiskt.
Ska tvätta om 45 minuter , behövs men det är så tråkigt.
Diska ska jag också göra , måste lära Sina dom där sakerna eller vad säger ni ?
Just det, gick in i 7:e månaden idag enligt familjeliv, nice det ju :)
85 lååånga dagar kvar :P

Dom som köpte Bella har även fått fnatt i huvudet ,
dom hade slängt ut henne på annons morgonen efter dom köpt henne ,
dom sa att hon bitit deras son vilket gör oss som känner Bella VÄLDIGT förvånade,
hon har ALDRIG bitit någon , hon är van vid barn , har blivit dragen i svans mm
utav småttingar men aldrig någonsin bitit , så det låter väldigt konstigt i mina öron.
Nafsat nätt ja när hon leker , men det är ju inget som känns , inte ens på en 3-4 åring .
Nej , det är synd det där , så svärmor ska försöka få tillbaka henne så hon kan komma till
vettiga människor för inte fan slänger man ut en hund på annons med VÅR BILD & TEXT
men ändrar bara telefonnummret?
Sen hade personen i fråga inte ens nämnt detta när svärmor pratade med henne dagen efter köpet,
utan en vännina ringde & fråga om hon inte fick sålt Bella eftersom hon var med på bild ( svärmor & Bella).
Somliga är special , hade man själv varit med om det att en hund inte fungerar så hade jag
ringt den förra ägaren , inte lagt ut hunden på blocket innan man ens haft hunden i 12 timmar.









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?