Sista inlägget för idag.

Jag tänkte slänga ihop ett snabbt inlägg .
Älsk & David kom hem med strängar , vilket blev rätt så ok , inte stämt aset ännu men
det ska jag nog ordna imorgon.
Maten var uppskattad & alla blev mätta & belåtna även Sina som fick massa ris :P
Precis kommit hem efter att ha handlat lite snabbt på Maxi & lämnat av David.
Nu kallar sängen rätt rejält , men blir nog att vara uppe ett tag till .
Sugen på kaffe är jag också !
Nektariner ska jag iallfall trycka i mig , inte ätit någon än idag, hemskt men sant ;)
Imorgon blir det en lugn dag antar jag , vi får väl se .

Höres imorgon !









Postat av: Mimi

haha dille på nektariner, du är inte den enda :)

2008-08-10 @ 22:19:46
URL: http://mimimihalek.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?