Sockerbelastningen

Ja , idag har jag varit & gjort sockerbelastningen.
Tack & lov kunde jag ta min tablett med glaset jag skulle dricka,
kände hur det var påväg upp men fick ner det igen ;)
Smakade inte allt för hemskt , inte så hemskt som jag trodde det skulle göra.
Har iallfall ingen gravidtetesdiabetes , järnvärdet låg på 112 så jag ska börja knapra järntabletter nu.
Lillan levde rövare , höll på att skrika rättt ut när hon fick in en sån klockren spark på revbenen.
Sfmåtten var också perfekt , ligger precis som jag ska så det är ju skönt det också .
Efter att ha gått hem , valde en liiten omväg dumt nog så är hela ena benet rent lamt,
höfterna värker som tusan , roande? NEJ.
Sen blev man i stort sett påtvingad en föräldrarkurs, för det är ju såå bra,
men hade ju inte direkt planerat att gå någon sådan men nästa vecka ska man dit iallfall.
Tråkigt nog är det när Älsk jobbar , så han kan jag inte dra med mig men det ska väl gå ändå.
Fick även läkartid i nästa vecka så jag kan förnya sjukskrivningen .

Nu ska jag vila lite, har tvättid mellan 16-21 , men har ingen tvätt?
Haha , ibland är man smart , tvättade ju i fredags !
Nej nu tackar jag för mig ..








Postat av: Anonym

Haha, Ängla är vild :) Jag vill också!

2008-08-19 @ 14:59:24
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jodå men tråkigt att vänta. Haha

2008-08-19 @ 16:36:24
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?