Tiden försvinner ?

Timmarna rinner verkligen förbi, klockan är ju redan över ett?!
Inte gjort så mycket men vad gör det , snackat med mor min iallfall.
Kom på att man kanske ska kika på spjällsäng imorgon också,
så har man det gjort tillsammans , eftersom det är dom som ska köpa den.
Men jag/vi skulle vara med & titta ut en så vi får något som vi också vill ha ;)
Vi får se vad som sker imorgon .
Sen kan jag ju berätta att bara för jag läste att Lajsa kollat brudklänningar
fick jag ju en snilleblixt att kolla jag med eftersom jag var måttligt uttråkad,
har hittat ett par som är förbannat fina & precis sådan stil jag vill ha på min :)
Hallå jag blir lite rädd för mig själv, varit anti-bröllop förr men så vände Älsk på det hela.
Vi hade kunnat ställa oss i kyrkan direkt men lite får man ju planera haha.



Nu ska jag äta massa nektariner & hälsa på sängen en tag .
Ögonen börjar bli lite tunga haha .
Snart börjar Bridzillas också , roligare människor att se på är svårt att hitta !








Postat av: Mimi

Hej, tänkte bara fråga när jag skulle kunnat få mina filmer? Så jag kan sluta tänka på dem och så. Ha det bra!

2008-08-05 @ 19:33:11
Postat av: Mimi

Japp, är förstående. Men ville bara försäkra mig om att jag får tillbaka dem. Men det behöver inte vara på direkten :)

2008-08-05 @ 21:19:40

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?