Tiden har inte räckt till ...

Bloggandet har fått skjutas åt sidan för andra grejer.
I fredags kom ju Linn , blev en lugn kväll ,lite bakning & en sväng till svärmor bara.
Igår var vi hos mina föräldrar hela dagen , ungarna fick leka & stoja.
Sen kom vi hem & älsk börja röja lite .
Idag har vi bara städat som tokar , hela lägenheten är röjd,
flyttat ut skrivbordet ur sovrummet, ställt in spjällsängen där den ska stå mm.
Linn har bäddat lillans säng , mest för syns skull , det ska ju tvättas & donas sen också .
Blev iallfall jättefint , sen har hon målat lite bilder & skrivit till lillasyster :)
David & Melanie kom också , så ungarna har lekt & svågern har fått hjälpa Danne en del haha.
Nu är dom iväg & lämnar barnen , sen skulle dom köpa nya strängar till en av gitarrerna
så den går att spela lite på , dom har ju lekts med så strängarna har ju åkt .
Jag blev hemma för jag ska börja på maten , kyckling & ris fick det bli idag.
Göttans med andra ord .
Blev jättenöjd med hemmet idag , allt är städat & i ordning ställt.
Nästa vecka ska vi hämta skötbordet & förmodligen bilbarnstolen.
Sen är det bara vagn & små grejer kvar att handla.
Usch , längtar så otroligt mycket efter henne !
Oj just det , igår gjorde jag något storslaget , tog ur mitt piercingsmycke i navlen,
började spänna en hel del så det var dags att plocka bort den , inte så bra
om det skulle spricka eller så .
Men läst om dom som haft det ur i något år utan att det växt ihop så 3 månader kan inte spela så stor roll?
Den åker ju i så fort hon kommit ur min kropp så det får gå ;)
Har väl inte mycket mer att skriva för tillfället.
Ska sätta mig ner en stund & vila rygg & höfter.









Postat av: maria

hoppas allt går vägen för dig!

2008-08-10 @ 17:34:25
URL: http://maarialiksom.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?