Tröttare än tröttast...

Jag är jättetrött , misstänker att järnvärdet är lite lågt kanske,
så har ju tabletterna sin del i det hela kan jag tänka mig .
Men svaret på järnet får jag nog imorgon när jag ska på
sockerbelastningen , usch , fasar inför imorgon.
Ska äta som en gris idag så jag klarar av morgondagen .
Inget hit om jag kräker upp sockerlösningen direkt ju.
Måste vanligtvis äta direkt nästan när jag går upp annars kommer kräkandet
& hälsar på vilket jag inte är särsklit intresserad av om jag ska vara ärlig.
Man får ju inte ens dricka innan så tabletten kan jag ju inte heller ta,
får höra om jag kan ta den tillsammans med sockerbajset för säkerhets skull.
Jaja , har sovit en bra stund nu , så det här med dammsuga & diska råkade glömmas bort,
ska diska nu istället , slänga in en lasange i ugnen så man får lite mat i magen.
Älsk slutar nu också , yääy , ska terroristera honom som tusan , bara för att ...
Får väl slita mig från datorn & göra lite nytta helt enkelt.
Käraste vill åka & hämta skötbordet idag också men vi får väl se hur vi gör :)








Postat av: Natta

Haha, läste ren bebis som renbebis ;> typ kalv :O eler får dom kalvar?:D

2008-08-18 @ 21:15:37
URL: http://nathaliedeniz.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?