v.27



Du har gått 184 fulla dagar av 280 (66%).
Du är i vecka 27.
Du har gått 26 fulla veckor och 2 fulla dagar(v26+2).
Du är i 6:e kalendermånaden.
Du är i 7:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester två.
Beräknat förlossningsdatum Fre 7 nov 2008
Du har 96 dagar kvar till förlossning.


Yes , i lördags gick man in i v. 27 .
Veckorna bara försvinner tycker jag.
Jag längtar något fruktansvärt !
Om 10-11 veckor ska jag vräka henne ur magen ,
då får hon inte gotta sig därinne längre.
Då vill morsan bli normal & återställd som människa ;)
Sluta må illa , kräkas , ha så förbannat ont & vara såhär stor !
Lillan kommer växa upp i svettlokalen med skrot , dvs gymmet haha.









Postat av: Sofie

Så det blir en liten Ängla, själva har vi en liten Engla :D

2008-08-04 @ 19:14:20
URL: http://sofieb.blogg.se/
Postat av: Sofie

Sv: Absolut

2008-08-04 @ 22:28:58
URL: http://sofieb.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?