Vilken underbar natt !

Igår fick vi besök av Johan & Carro , var jättetrevligt :)
Spjällsängen kom upp & blev perfekt .
Sen blev det sängen som kallade .
Tog en vanlig legrigan igår & så gott har jag inte sovit på evigheter.
Nog inte vaknat en enda gång , i vanliga fall vaknar jag minst 10 gånger varje natt.
Sen mår jag inte illa alls så som jag brukar men dosen är lite högre än med compen så .
Har fått i mig lite frukost & kaffe nu , så snart är det dags för dagen att börja.


På planeringen står storstädning till 110 % , sen får det göra ont & vara jobbigt,
här ska städas kliniskt rent.
Ska försöka skruva ner buren idag också , en voljärbur till en hamster är inte nödvändigt.
Vet inte om vi ska sälja den eller spara den ?
Sen ska SysterYster komma också , inte träffat henne på evigheter
så det kommer bli bästa bra !
Får se när vi hämtar skötbordet , täcke mm hos mamma & dom också ,
bara att få upp sängen igår gjorde mycket , blev hundra gånger verkligare,
låter helsjukt men det är sant !
Nej nu ska jag dricka upp kaffet & börja plocka undan.
Ängla lever jävel i magen & har väl kul att misshandla mina revben & höftbenen?!









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?