Äntligen en lugn stund.

Idag har vi flängt runt en hel del känns det som , eller egentligen inte men vi har haft
en del för oss :P
Var på BVC först , idag vägde Ängla 4390 gr så hon ökar bra i vikt.
Efter stannade vi på Öppna förskolan för första gången ,
ja , alltså känns som man kan vänta , de flesta är äldre barn &
min lilla tjej somna mitt i livet & under sångstunden sen sov hon hela tiden haha.
Men ändå rätt så trevligt .
Efter gick vi till sväris på kaffe , sen hem & hämtade Sina & gick på promenad med henne.
Måste ju berömma vårt monster för hon har lärt sig gå vid sidan av vagnen eller bredvid mig .
Klar förbättring & mycket roligare att gå med henne när hon inte drar åt sidorna hela tiden.

Nu är Ängla lite putt så jag får ta henne  , får skriva när hon somnat eller när älsk
kommit hem ;)









Postat av: carro

Finns det inte specialdagar bara för bebisar 0-6 månader hos er? Fast det är klart, dom kan ju vara äldre ändå!

2008-12-08 @ 17:56:47
URL: http://nindo.blogg.se/
Postat av: Fia

Hej! Du har fått en blogg utmärkelse utav mig för att din blogg är intressant :) Kolla in min blogg :)

2008-12-08 @ 21:31:56
URL: http://annsofieakesson.blogg.se/
Postat av: Lajsa.net

Så himla trist att inte ens familjemedlemmarna kan glädjas åt en.. :( .. Vi ska nog ha nått litet för min familj iallafall.

2008-12-08 @ 22:42:30
URL: http://lajsa.net

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?