Äntligen lite kaffe...

Ä N T L I G E N  !
Nu har jag fått i mig lite kaffe i kroppen .
Ängla har varvat mellan att skrika & gnälla till att ligga snällt
men ändå har jag inte hunnit med kaffet idag.
Svärmor kom förbi en stund på lite fika , då blev det dags första kopp,
sen gick jag ut med Sina så slipper jag ha Ängla skrikandes i bärselen eller vagnen.
Lilla gumman har ont i magen ordentligt, men efter massage & få ligga i bara blöjan hjälpte.
Nu sover hon gott i vagnen , vill absolut inte väcka henne nu så det var ju skönt att Sina
inte behöver gå ut mer försen Älsk är hemma .
Då hoppas jag vi kan ta en lång tur allihopa .
Idag har det fått bli snabbisar så samvetet äter upp mig snart,
men samtidigt behöver jag inte det för dagen är inte slut än .
Kan väl inte påstå att vår vovve är så intresserad av något långt idag heller,
så sen blir det en lång tvångspromenix ;)

Ska försöka hitta skiten till minneskortet så jag kan lägga in bilder & video från mobilen,
eller iallfall sladden till den , men jag är ju en jävel på att städa bort allt.
Fortfarande inte hittat mitt simkort till abonnomanget , varit borta i flera månader nu .

Igår kom dagiskort på Zack också , så det åkte upp på väggen direkt :)
Jag & Ängla öppnade & hon tittade med stoora ögon haha,
men hon brukar titta på fotona på sin storebror som hänger uppe .
Ska välja ut lite kort som ska framkallas på Ängla också så vi kan få upp lite bilder på
henne också , måste ju vara på alla barnen , hade varit kul med ett foto med
alla 3 syskonen också .

Nu ska jag ta mig lite mer kaffe & börja leta rätt på grejerna.










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?