BVC & allmänt tjöt.

Haha inatt fick jag amma lillan , brukar ju inte ske så ofta så i morse var man inte människa.
Runt 4 tiden ville hon äta lite & jag kände hur hungrig jag var , fick trycka i mig lite tårta sen tog
det en stund innan jag somna om jobbigt nog.
Vi hade tänk att traska bort till BVC vid 9.15 blev vi var där kl. 10 istället.
Idag visade vågen 4600 gr & huvudomfånget 38 cm.
Eftersom hon ökar bra i vikt behöver vi inte gå varje vecka längre , så nästa vecka hoppar vi vägningen.
Sen gick vi hem & satte på oss lite varmare & tog Sina , gick ner till Apoteket & så .
Mina höfter värker som satan nu , ingen hit direkt.
Fixa käk & bara mös innan älsk stack till jobbet.
Jobbiga veckan nu , han jobbar kvällar , hatar det.
Men man får ju bita ihop , idag slutar han redan kl. 23 så det är skönt.
Ängla har mest sovit hela dagen , vaknar bara för att äta sen slocknar hon igen.

Igår hade älsk rejält med energi på kvällen & helt plötsligt var det om möblerat i sovrummet & lägenheten
städad ,sovrummet blev riktigt bra , vilket han inte trodde jag skulle tycka.

Lite senare blir det bara promenad med Sina & glo på tv .
Har världens allergikalas i ögonen , mindre trevligt & näsan rinner något sjukligt.









Postat av: carro

Aha. Du, ibland är man inte smartast i världen... Fast du kanske känner igen syndromet, verkar som det är så ibland när man är bebisförälder =D

2008-12-15 @ 16:22:37
URL: http://nindo.blogg.se/
Postat av: Lajsa.net

Stackare.. Har du fortfarande foglossning eller är det efter förlossningen? krambanan

2008-12-15 @ 22:37:23
URL: http://lajsa.net

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?