Dagen som inte blev som den skulle.

Dagen har inte riktigt gått efter min lilla planering ,
blev en slödag igen , bara myst med Ängla & varit ute med Sina.
Hade ju tänk storstäda & så , men ja det blev ju inte så .
Får dona lite snart kanske , men Ängla sover inte riktigt än ...
Satt med henne i knäet & skaka lite så somnade hon , när jag skulle lägga
ner henne i vagnen börja hon skrika istället , men det tog två sek så var hon lugn igen.

Hon ler hur mycket som helst nu , hela morgonen har hon varit en solstråle & gett
min massa leenden , hur härligt som helst :)
Sen är hon glad för att se sig själv , la en spegeltjofräs framför henne så låg hon
& titta & rätt som det var sov hon.
Igår när hon var lite skrikig tog jag fram speglen & så var hon tyst.

Igår badade hon också , men i början var det inte alls kul eftersom det var jag som badade henne,
samma sak som sist då gjorde jag det & det var populärt , det ska ju vara pappa som badar prinsessan.
Likdant med att Danne ska torka henne efter , aboslut inte , det ska vara jag.
Så hon har en envis liten vilja , pappa ska bada & mamma torka .
Sen somnade hon gott på pappas bröst.
Hon kravlar runt om nätterna också , när jag vaknar ligger hon precis intill mig istället
för i mitten haha , första gången blev man lite chockad.

Ska fixa lite kaffe & funderar på om vi ska ta en långpromenad igen ,
hade varit skönt & behövligt.
Måste fjäska lite för mor min också om att vi ska få låna crosstrainen en månad,
så får vi se om det kan ge lite mindre siffror på vågen ,
Då kan man träna ett par gånger om dagen plus att det är roligare än att gå på promenader själv.
( och en halvjobbig hund , får dåligt samvete om jag lämnar henne hemma & går själv )











BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?