Dags att blogga?

Idag har jag inte haft en tanke på datorn , bara mysigt med Ängla & djuren.
Sådana dagar behövs också , men kom precis in från en timmes promenad
& kan jag vila upp mig framför datorn medans snoris sover.
Jävligt skönt att gå nu när det är lite små kallt & mörkt ute men samtidigt
obehagligt , blir på helspänn hela tiden men så har jag ju en hund som hoppar i luften för igenting
så ingen/inget kommer i närheten på flera hundra meters avstånd innan hon märkt det/dom.
Snart kommer älsk & Linn hem , så blir det lite käk som ska lagas
sen ska jag städa , på något sätt är det "roligare" & lättare när älsk är hemma & ta lillan om hon vaknar.
Så blir det inte hack i det man gör ;)
Annars blir det ju IDOL finalen & mysa med familjen.
Imorgon ska vi till mamma & c/o min syrra fyller 10 år på måndag så vi ska fira henne lite imorgon,
man kan tro hon skulle fyllt 13-14 år eller något med den tonårsattityden ungen har;)
Men mot mig är hon lilla söta & mot lillebrosan en riktig jävel & mot pappa då förstås.
Usch ja , den tiden ska också komma för Änglas del , men tack & lov inte imorgon.

Nej nu ska jag plocka upp mitt hjärta & pussa lite på henne ♥








Postat av: Lisa

Aleex, kan du träffas på söndag eller måndag? <3

2008-12-12 @ 17:18:57
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Lajsa.net

Kreab,, ;(

2008-12-12 @ 18:24:44
URL: http://lajsa.net
Postat av: LAACY

hahhaha, så du var också en sån omöjlig gravid haha alla tycker ju synd om steven eftersom jag är förjävligt jobbigt. Gapar, tjatar och håller på, "din röööööst" tyyyyst hhahha. Men de är grymt att de lyckas stå ut ändå haha, =)



håller med dig också på inlägget om unga mammor, vill inte heller bli kallad ung mamma

2008-12-12 @ 19:01:59
URL: http://mami89.blogg.se/
Postat av: Tilda

Neh men det är nog många som känner så..

Tack det samma =) så söt hon e. Längtar massor tills vår lille plutt också kommer ut,, sparkar o bökar rundor som bara den nu =) härligt *

2008-12-12 @ 21:17:44
URL: http://nogg.se/tiiiilda

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?