Dags för BVC.

Godmorgon!
Hann inte blogga igår, var ju hos mina föräldrar sen orkade jag
inte glo på datorn när vi kom hem.
Jag såg iallfall halva kungfu panda sen somnade jag som en gris:P
Ska se klart den idag tänkte jag.

Ängla ligger fortfarande & sover , jag ska bara dricka mitt kaffe
sen ska jag in & väcka mitt lilla troll & klä på henne & mig
så ska vi traska bort till BVC , får se om vi stannar på öppna förskolan också.
Beror lite på hur pigg hon är .
Annars blir det det vanliga, promenera med Sina & så.

Idag ska jag även börja med att ställa en 2 liters flaska med vatten i framför mig ,
om jag så ska behöva hänga den runt halsen på mig för att dricka så gör jag det,
för jag är värdelös på att dricka något mer än kaffe nästan &
jag är forfarande helt vätskefylld , ju mindre jag dricker desto längre tid för det att försvinna.
Kan ju inte se ut som en liten småfet jävel hela livet , börjar få lite panik trots det bara är 6 v
sedan vår lilla plutt kom .
Ska inte stressa upp mig över vikten , för första gången i mitt liv :P
Men sen samtidigt kan jag inte begära att 35 kg ska försvinna över en natt .


Skriver sen när vi är hemma.










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?