En halvt hjärndöd morsa ?

Får väl skriva lite nu , är ju hyfsat klar i skallen.
Var & titta på Linn´s klass pjäs/luciatåg , dom var jätteduktiga .
Har hivat i mig litervis med kaffe sen vi kom hem & huvudvärken försvann ;)
Nu försöker älsk få lillan till att sova men hon är inte så intresserad av det just nu &
slutar han sjunga så blir hon förbannad på köpet , vi har en envis liten snoris
kan jag lova er,  hon vet precis hur hon ska ha det haha.
Ska snart hoppa in i en dusch , sen blir det väl lägga sig,
är rent slut idag , sovit dåligt inatt & hållt i gång hela dagen känns det som.
Hela veckan känns uppbokad , imorgon är väl enda dagen jag har
tänk ha nada planer & vila upp mig & bara göra det jag verkligen måste dvs gå ut med hunden.
( För att ta hand om Ängla är ju en självklarhet )

Känns som jag inte kan skriva mycket mer , tappar allt jag tänk skriva.
A M N I N G S H J Ä R N A ?

Lovar bättring imorgon & i fortsättningen , men ni får ha överseende.
Och då ska jag även leta rätt på batterier & ta lite kort på Ängla ♥









Postat av: Lisa

Jag stannar tills nästa fredag. Ses nästa vecka? :)

2008-12-10 @ 01:21:56
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?