En natt på barnakuten.

Ängla hade ansträngd andning & hostattacker , då hon fick kipa efter luft
så vi åkte upp till barnakuten igår för att ta det säkra före det osäkra.
När vi kom upp kollade dom syresättningen & temp mm , inga konstigheter.
Sen väntade vi ca 3 timmar på läkaren .
Men det var iallfall "bara" en virusinfektion & falsk krupp så det var ju skönt.
Hjärta & lungor lät bra .
Så om hon får ansträngt med andningen skulle vi bara ute på balkongen ,
för frisk luft hjälper mot falsk krupp , sen ska vi fortsätta med näsdropparna.
Usch , man blev ju orolig när hon inte kan andas ordenligt.
Men skönt att ha det kollat & blev det värre var det bara att komma upp igen.

Gick upp vid 8 , sovit ca 3½ timma så jag är rätt trött & känner mig halv död.
Ska till bm kl.11 & innan dess ska man hinna en del .
Lika bra att slippa stressa.
Ska strax hoppa in i duschen , sen fixa frukost , fixa oss & Ängla & amma henne.
Så hunden förstås.

Nej , nu får jag nog sätta på lite kaffe, måste nog hiva i mig en del !









Postat av: Bodil

Usch, vad läskigt! Förstår att ni blev oroliga. Hoppas att lilltjejen piggnar till snart!

2008-12-18 @ 11:21:03
URL: http://telefonsladd.blogspot.com

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?