Ett snabbt hej & hejdå ..

Tänkte slänga ihop något snabbt , blev ju knappt något skrivande igår.
På kvällen var vi iallfall hos Johan & Carro , lika trevligt som vanligt :)
När vi kom hem var jag för trött för att ens orka skriva något inlägg som innebar
att jag skulle behöva använda hjärnverksamheten.

Idag har vi varit på möte , sen blev det Väla & vidare in till stan , handlade lite
& sen blev det köpa hundmat & skrapa massa lotter för vi vann på nästan alla så
det blev ju bara att byta mot nya , vinna mm , till det tog stopp;)

Nu sitter Älsk med Ängla & spelar Burn out , jag ska börja på maten nu ,
sitter & väntar på ugnen bara ,sen ska det kastas in kyckling .
Blir väl en promenad efter kränget också , behövs faktiskt.
Ikväll ska vi kolla på någon pjäs som Linn ska vara med i på skolan.

Skriver lite mer sen !








Postat av: beetty

shysst ;).. åååh vad gott med kyckling =P

2008-12-09 @ 14:58:15
URL: http://freshing.blogg.se/
Postat av: Johanna

Tackar.. :)



Så allt väl med er lilla familj?

2008-12-09 @ 17:38:54
URL: http://familjenkorb.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?