GE OSS EN NY LÄGENHET !

Jävla skit hyresvärd , jävla piss ställe att bo på .
Skulle tvätta kl.6 i morse , lillan har nog bara en ren body kvar efter allt kräkade.
Gissa vad vi upptäcker då ? JO maskinerna är trasiga IGEN.
Den senaste månaden har dom varit sönder någon av dom  ,
de har lagat & gått sönder , byter man inte maskiner då eller?
Nu funkar ingen av dom & hur irriterande är inte det.
Tack & lov för mina päron , nu blir det ta alla Änglas kläder & åka dit
för att tvätta . Men vad hade vi gjort annars .
Vår egna tvättmaskin lever ett eget liv så den går inte att använda.
Nej , nu ska det köpas ny tvättmaskin till lägenheten istället.
Jävla pestföretag som inte kan fixa något rätt.
Med lägenheten är det samma sak om man felanmäler,
de skiter i vilket & åtgärdar inte det som är sönder.
Toalett stolen läckte , då satte fjanten en vanlig fryspåse istället ,
som började läcka igen efter någon vecka.
Handfatet höll på att trilla ur väggen , då bankar dom in det & återigen är det
påväg ut , snåla ? Vill jag lova.
Lite renovering hade inte varit fel , för golv & allt är så nerslitet så
det ser smutsigt ut om du så legat & skrubbat möget.

Jag är måttligt förbannad idag !
Nu ska jag fixa till min lilla gullunge sen ska vi åka.
Hörs sen .








Postat av: Alexandra

så skönt föär er jag hoppas att Tindra snart börja sova hela nätter :D fast hon vaknar bara 1 gång om natten så det är skönt :)

2008-12-07 @ 13:24:41
URL: http://tindraminflicka.blogg.se/
Postat av: Lisa

Usch vad jobbigt! Hoppas att ni hittar en bättre lägenhet :)

2008-12-07 @ 13:40:49
URL: http://lising.blogg.se/
Postat av: Lajsa.net

Jag såg henne på lasarettet när vi skulle på UL.. Vad har hänt med hennes håååår??!

2008-12-07 @ 13:44:14
URL: http://lajsa.net
Postat av: jessica

Vem äger er fastighet där ni bor? För vi har också en m,assa såna problem med vår hyresvärd. Där är typ bögel i 4 av 8 lägenheter här. och det har inte gjort något åt det hos vår granne som har haft det sen han flyttade in för snart 2 år sen. dom erbjuder honom bara färg till att måla över det :(

2008-12-07 @ 14:35:35
URL: http://nellienilo.blogg.se/
Postat av: jessica

mögel* skulle det stå i förra kommentaren, men det förstod du kanske

2008-12-07 @ 14:43:05
URL: http://nellienilo.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?