Hej , jag lever !

Hallå !
Har inte haft tid att blogga försen nu .
Natten har varit rätt jobbig , lillan är jätteförkyld & sovit väldigt oroligt.
Men hon sov faktiskt i sin egna säng fast vi saknade henne i sängen så i natt blir det nog
imellan oss igen haha.
Fick iallfall rensa näsan , ge näsdroppar, amma + ge nappen i natt,
sen vaknade jag & trodde det värsta hänt eftersom hon lät rejält i näsan när hon andades sen
slutade det låta & ni kan gissa att hjärtat satt i halsen när man är svintrött & så,
men det var ingenting nartuligtvis .
Hon har varit på gnälligt humör i stort sett hela dagen , var hos min mamma hon log lite & var nöjd.

Igår kom älsk hem från jobbet, han har också blivit dålig så han var hemma idag.
Så idag har vi varit hos svärmor på kaffe sen åkte vi till min mamma för lite mat & tjöt.
Sen hämtade vi syster yster & åkte hem till oss.
Nu är älsk & lämnar henne & jag sitter med en djävulsk huvudvärk & en hals som gör ont.
Bra tajming , verkligen.
Får hoppas att Ängla sover bättre inatt, men det är klart det är jobbigt när man är jättesnorig & så,
det tycker ju jag det är så hon måste ju ha det värre.
Imorgon ska vi till BM på efterkontroll , haha får se vad domen lyder ;)

Såg förresten på programet om den gravida "mannen" , herregud att människor orkar,
det är för hevlete en KVINNA , varför hetsa upp sig.
& sen att folk är så lama att dom går på barnet , vad har flickan gjort?
Att dom attackerar föräldrarna är en sak , de kan försvara sig , men en bebis?!
Jaja , inget märkvärdigt att "han" födde barn  i mina ögon , det är ju en kvinna i annan skepnad;)

Nej nu ska jag väl läsa ikapp bloggarna...










BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?