Jag har ingen fantasi.

Har inga bra rubriker överhuvudtaget , så det får duga.
Svärmor & Donny gick precis, så nu äter jag frukost.
Lilltjejen sitter i babysittern & slog precis upp sina blå ögon .
Jag som tänkte städa lite , men får passa på nästa sovpass.
Varit ute med Sina & så iallfall så någon stress med det är att glömma.

Igår kom Johan & Carro , jag fick ett litet pms utbrott på min käre man innan för jag inte hann
städa & han skrattade åt mig , vilket provocerade mig något fruktansvärt.
Så han fick sig rejäla utskällningar & oder om att gå & dö eller något
Haha , jo jag är hemsk emellanåt . Riktigt hemsk.
Men gick över rätt snabbt & dom satte upp hatthyllan , blev bra får jag säga.
Idag ska vi åka & byta skohyllan & förmodligen köpa nytt skrivbord , ett litet.
Kanske hittar lite annat kul också .

Nu sitter Ängla & ler åt mig , dreglar lite & är allmänt söt .
Känns skönt att man börjar återfå lite mer energi , sen hon kom har man varit
mindre levande & helt slut oavsett.
Så nu börjar jag vakna till liv & orka mer .
Stackars Daniel har fått sköta det mesta med hemmet för min ork sprungit & gömt sig.
Brukar få lite energikickar för städning på kvällarna , men inte alltid i normal tid & mitt i natten
kan man inte direkt slänga på dammsugaren & spola med vattnet i evigheter.
Men det är iallfall gott att det går åt rätt håll .

Nu ska jag slänga på lite mer kaffe & göra lite småplock .
Hörs senare!








Postat av: Lajsa.net

Har jag rubriktorka brukar jag använda låttitlar :)

2008-12-30 @ 15:35:31
URL: http://lajsa.net

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?