Jordgubbar :)

Ja,  det är just det jag sitter & äter nu .
Riktigt gott , älsk hade fått med sig det hem i "fruktlådan" igår :)
Snoris ligger & sover, innan badade hon med pappa & det tyckte hon var kul ju .
Jag har försökt framkalla lite bilder på nätet men det gick så förbannat segt att jag gav upp,
får bli senare när jag har tålamod till det.

Ska strax hoppa in i duschen & fixa till mig , sen åker vi väl om några timmar .
Blir eventuellt att vi sover där också , beror på hur pappa & syster reagerar på Sina.
Det hade iallfall varit skönt att stanna där , älsk ska ju upp & jobba redan vid 8 imorgon .

Nu tappade jag det jag skulle skriva så nu tar det helt enkelt slut ;)








Postat av: beetty

vart laddar du bilder? prova på www.fujidirekt.se där går de snabbt & de han rätt så bra priser må jag säga : )..

Gott nytt år föresten!

2008-12-31 @ 14:55:12
URL: http://freshing.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?