Julkänsla = noll

I övermorgon är det jul & jag har ingen julkänsla över huvudtaget.
Imorgon ska vi fira hos mina föräldrar, bara det känns konstigt , alltid firat med min familj på julafton,
men inte detta året , i år blir det ju hos svärmor .
Hade kunnat skita i hela julen faktiskt , känns bara tråkigt ändå , Älsk jobbar till kl 16, bara det är illa:P

Jaja , Ängla ligger & sover , hon hade skrikkalas innan men jag hade tydligen inte tillräckigt i boobsen,
så jag fick ge henne ersättning & dt slukade hon direkt & somnade gott.
Vi får se hur det går resten av dagen , kanske är så att jag inte har tillräckligt längre,
men då får vi ju fortsätta med att amma först & ersättning efter ..
Annars har jag betalat räkningarna idag , så det är klart  .
Älsk slutar redan kl. 15 idag  sen blir det åka & handla .
Idag ska försöka skiva en lista på vad som ska handlas , annars kommer vi hem med bara hälften av
det vi skulle & resten skit :P
Har även kommit underfunn med att vi bränner rätt mycket pengar på hämtmat, man får lite ångest,
dags att sluta vara så bekväma & laga hemma istället;)

Nu ska jag fixa kaffe & ta lite frukost inte hunnit än.









Postat av: jessica

Precis samma här, ingen julkänsla alls. ingen gran och inget jul mys alls . men ikväll får vi gran så hoppas att det gör det bättre :P lite sent med gran kanske, men bättre sent än aldrig :P



★°☆ God Jul & Gott Nytt År ☆°★

2008-12-22 @ 12:43:35
URL: http://nellienilo.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?