Levande väckarklocka med snoozefunktion.

Godmorgon !
Kom på att jag använder min dotter som en väckarklocka med snoozefunktion,
man stoppar in nappen så gnäler hon till när hon tappar den , så kan man göra så
om & om igen tills man vet att det är dags att gå upp.
Inatt har hon vaknat & velat ha mat  , men det är för hon inte var så pigg på att äta innan jag la mig,
Hon tog bröstet & åt lite , sen somnade hon , försökte få henne att äta lite till men det gick inte.
Så 2-3 timmar efter vi lagt oss & somnat vaknar hon & vill ha käk , lite otur , bara
att slänga fram boobsen & ge henne mat & se glad ut .
Nu på morgonen har hon varit rätt pigg & inte tyckt att jag skulle få
sova mer än 5 minuter åt gången, log som en tok gjorde hon också ;)
Tillslut gick jag upp & gissa vem som sover som en gris nu då ? Jo vårt lilla skogstroll.
La ner henne i vagnen för jag skulle äta frukost , på två röda somnade hon.

Ska dricka mitt kaffe & fixa till mig snart , så ska vi ut & gå med monstret,
sen ska vi göra nada idag , orkar inte göra det minsta onödiga eller nödvändiga mer än hunden.
Funderar på att baka något sen också  , men vi får se hur det blir.
Jo just det , ska leta upp batterijävlarna också .








Postat av: carro

Okej, usch hoppas vi slipper det...



Igår var hon vaken hela dagen från 13-23. Sov en timma runt 16 och sedan småslumra i bilen en liten stund, så jag tänkte att hon säkert skulle ta igen det inatt då.. Nä, såklart inte...

Fast NU sover hon, alltid när jag är vaken och inte kan sova.



Här går det också att snooza ;)

2008-12-10 @ 12:09:13
URL: http://nindo.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?