Nu sover min snoris ;)

Haha , lillan var övertrött men skulle absolut inte sova.
Tillslut somnade hon i famnen på mig .
Nu ska jag äta lite & försöka börja städa ifall hon inte vaknar.
Är svintrött så egentligen skulle jag också lagt mig en stund .
Måste få ur lite mjölk ut boobsen också , så blir det nog bara bröstmjölk tills hon ska äta.
Idag känns det som det börjar gå åt rätt håll med smärtan , eftersom ingen sliter på dom nu,
hoppas det är borta om någon/några dagar iallfall .
JAG VILL AMMA , UUUUUUUUUUUUH.
Låter som en gnällig snorunge , men det är ju så mysigt & "vår" stund.
Men ioförsig är det jag som ger flaskan också , älsk kan få göra det , men ingen annan.
Ja , låter fjantigt men så känns det.
Känner mig snuvad på att inte kunna amma för såren :(

Nu är maten klart ...








Postat av: carro

Det låter inte alls fjantigt... Här är det bara jag och Johnny som matar Tilde, en enda gång har min mamma fått göra det men då var det något vi höll på med..

Här finns superbra tips och bra skriven text att läsa ifall du är intresserad =)

http://www.familjeliv.se/Foralder/Wiki/a115.html

Där står det också att bara är mamman och pappan som bör mata med flaskan...



Hur gör du med brösten nu förresten? (vilken fråga haha) Pumpar du?

Du behöver såklart inte svara ifall du inte vill =)

2008-12-01 @ 14:47:29
URL: http://nindo.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?