PANIK!

Min älskling ( den bärbara datorn ) åkte på virus igår,
roliga trojanska hästar.
Nu strejkar datorn totalt & vill inget alls.
Kommer inte in på den vill säga , kommer till skrivbordet sen stopp.
ALLA BILDER PÅ ÄNGLA  ligger på datorn , vad fan ska jag göra.
Vägrar formatera om den innan bilderna är i säkert förvar.

Någon som vet hur jag ska lösa skiten ?


Kommer väl storlipa om bilderna försvinner, det är ju sedan förlossningen fram till nu ,
det är inget man vill bli av med ju !








Postat av: Linnéa

Hej. Det finns ett program som gör så att man kan spara det som ligger kvar på de olika diskarna (där bilderna ligger) innan datorn kraschar helt. Vet tyvärr inte vad det heter, men vet att det finns för har själv använt det. Tror inte att du ska försöka göra fler försök att gå in på datorn förrens du httat något sätt att lösa det. Lycka till!

2008-12-19 @ 13:39:08
Postat av: Linn

hej,



Min fästman jobbar med data och är löjligt bra på sånt. han burkar jämt laga min och alla i min familjs datorer! Han skulle kunna vägleda dig om du vill? :)



Du kan ju adda mig på MSN om du behöver hjälp så säger jag åt honom att hjälpa dig så fort han är hemma :D



[email protected]







2008-12-19 @ 14:37:08
URL: http://lodjuret.blogg.se/
Postat av: Emma KV

Jag kan direkt säga att bilderna finns kvar och dom kommer inte försvinna så länge ingen gör något jättedumt. Det finns många sätt att lösa det på, det lättaste är att ge datorn till nån som kan sina grejer så hjälper dom dig :)

2008-12-19 @ 17:15:47
Postat av: jessica

Usch usch , usch. hemskt. Det är det värsta som finns nästan. Att känna att man håller på att förlora alla bilder på datorn. Och förlossningen är ju absolut en viktig del av livet . som man alltid vill ha kvar på bilder. Hoppas inerligt att du lyckas rädda alla bilder på engla.

2008-12-19 @ 18:37:13
URL: http://nellienilo.blogg.se/
Postat av: beetty

fyfan vad tråkigt om de skulle försvinna, vi va med om samma sak för en månadsedan, alla bilder på huvuddatorn vi har försvann för att hårdidken gick sönder :(.. så inga bilder på telma på varken förlossning eller när on är nyfödd, bara från fyra månader :( jättetrist. Men som tur är har mamma fått lite bilder.

2008-12-19 @ 19:23:54
URL: http://freshing.blogg.se/
Postat av: HDR-Fotografen

Starta datorn i felsäkert läge med network genom att trycka på F8 under uppstart av datorn. Du kommer då in till skrivbordet med kass upplösning. Ladda hem malwarebytes antimalware och följ den här guiden:

http://fotografhelsingborg.blogspot.com/2008/11/guide-fr-att-f-bort-msn-viruset.html



Eventuellt får du döpa om installationsfilen. börja scanna i felsäkert läge.

2008-12-21 @ 13:39:33
URL: http://fotografhelsingborg.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?