Så trist..

Älsk åkte för 10 minuter sedan & jag saknar honom redan.
Återigen , jag HATAR när han jobbar kvällsskiftet.
Jaja , har inte gjort allt för mycket än , kan vänta ett par timmar innan vi ska på promenad
eftersom älsk tog ut Sina en runda innan han åkte.
Skönt faktiskt , är inte så pigg så det blir att försöka vila & bli frisk så snabbt som möjligt.

Ängla vaknade precis , hon ligger glad som vanligt.
Är så härligt med alla dessa leende , man blir alldeles varm i hjärtat.
Haha hon ligger & hickar rejält nu , vilket hon ofta gör.
I början tyckte man det såg så hemskt ut , men nu är man ju van.

På torsdag är det efterkontroll , ska bli kul att träffa bm igen ,
vi var ju där samma dag vi åkte till förlossningen  & jag tyckte dom kunde sätta igång mig istället,
men det behövdes ju verkligen inte ;)
Sen ska det bli kul att visa upp Ängla också , började ju gå på kontroller redan i v 4-5 .









BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?