Så var det kväll..



Känns som man inte gjort det minsta vettigt idag.
Men så är det ibland.
Mår äckligt illa, tror jag är lite hungrig men ja tanken på mat är knappast lockande just nu .
Lillan är snuttgalen förtillfället, ska helst ha bröstet hela tiden , men det är bara att låta henne .
Just nu är hon med pappa & han sitter & sjunger för henne , då är hon nöjd.
Hon gillar när man sjunger , mindre kul för mig att sjunga för jag är totalt tondöv
& jag njuter inte av att höra min otäcka stämma haha.

Idag trodde jag hemluren skulle bli inkopplad men icke ,
sega jävlar får jag säga .
Hade för mig dom sa 14 dagar men jag hör ju som jag gör imellanåt.

Tycker det är rätt dåligt med kommentrarer , är ju en del som läser
så jag tycker allt ni får skriva en rad , så kan inte ni som läser skriva ett hej eller vad som :P
Kul & se vilka ni är fastän jag vet rätt många , eller åtminstone vart i landet ni bor.

Nu ska jag leta rätt på lite batterier så ska jag ta lite bilder på mina hjärtan.
LÄNGTAR tills vi får vår nya kamera i julklapp ;)
Då kan vi filma med ljud för den vi har nu saknar det tyvärr & mobilen är rent
kass att filma med kvalitemässigt ;)








Postat av: carro

okeeej, Hej :)

2008-12-04 @ 20:31:20
URL: http://nindo.blogg.se/
Postat av: Lisa

Jag kommenterar alltid ;P <3 <3 <3 trogen läsare!!!



Hon är mysig Ängla :D



2008-12-05 @ 00:51:29
URL: http://lising.blogg.se/

BRA ATT VETA INNAN DU KOMMENTERAR:
1. Din kommentar granskas av mig innan den publiceras i bloggen
2. Frågor etc besvaras inte i bloggen, har du en fråga lämna din @ eller bloggadress.
3. Reklam & annat trams raderas direkt!
4. Hot polisanmäls!

Namn
E-post * publiceras ej
Hemsida/Blogg

Kom ihåg mig?